EN LÖNSAMMARE BESTÄLLNINGSRUTIN
Med en företagsunik webbshop får ni ökad tillgänglighet, full kontroll och snabba leveranser. Med alla era beställningar loggade blir det enkelt för er att kontrollera kostnader på företags-, avdelnings- och medarbetarnivå. Webbshopen gör orderprocessen som helhet mer strömlinjeformad för att ge er mer kontroll och mindre administration.
Om ni vill få er företags logotyp tryckt eller broderad på arbetskläderna, så har
webbshopen en funktion som låter er placera, visa och bestämma var på plagget ni vill placera er logotyp. Ni kan också dela upp företagets unika sortiment i de olika avdelningarnas arbetsaktiviteter. Personalsaldo och auktoriseringsflöde är andra smarta och flexibla funktioner.

MINDRE BESVÄR OCH MER EFFEKTIVITET.
LÅT ERA ANSTÄLLDA GÖRA VAD DE ÄR BÄST PÅ.

ALLA ERA ARBETSKLÄDER PÅ SAMMA STÄLLE
Ni får tillgång till alla produkter i Blåkläders sortiment. Ni kan beställa allt som ni behöver med ett enkelt klick.

SPARA TID OCH PENGAR
Effektivisera företagets beställningsprocess och låt era anställda göra vad de är bäst på. Krångel och ineffektivitet kommer snart att vara ett avlägset minne.

SNABBA LEVERANSER ÖVER HELA VÄRLDEN
Med en skyhög leveranssäkerhet är vårt löfte till er att vi alltid kommer få era arbetskläder till er i tid.
“Vi är ett bemanningsföretag med stor personalomsättning och behöver våra leveransen med blixtens hastighet. Nu får vi bättre leveranser med kortare ledtider och har allt på ett ställe. Vi är supernöjda. ”
– PREMIER

LÄTT FÖR ANVÄNDARNA.
KOSTNADSEFFEKTIV FÖR ERT FÖRETAG.
För att säkerställa att det är enkelt att beställa arbetskläder för er användare har vi effektiviserat processen.
- Snabb-order för att kunna beställa enkelt och snabbt.
- Orderhistorik och förväntade leveransdatum med förvalda fält.
- Sparade storlekar för alla plagg, vilket möjliggör snabba beställningar.
- Personlig packning för leveranser direkt till beställarens skåp.

MINDRE ADMINISTRATION.
MER TID FÖR NÅGOT ANNAT.
Kraftfulla verktyg för att behålla kontrollen och snabbt få en överblick över alla anställdas behov.
- Avdelningsspecifika plagg samt kringtjänster
- Beloppsbegränsningar för att kontrollera utgifterna.
- Beställningsgodkännande och kraftfulla hanteringsverktyg.
- Full kontroll över alla inköp av arbetskläder.

ER PROFIL – VÅR ANGELÄGENHET
Vad skulle ett fotbollslag vara utan sitt emblem? Era arbetskläder säger mycket om vilka ni är – både som professionella och som företag. Våra Value Added Services (VAS) inkluderar bland annat transfer, broderi eller specialtjänster såsom förlängning eller förkortning av byxor, sy på reflexer, personlig packning och mycket mer. För att säkerställa att allt görs rätt så gör vi det själva, och oss kan ni lita på.

BLÅKLÄDERS TVÄTTKONCEPT
Blåkläders tvättkoncept är en unik tjänst som erbjuds våra kunder. Den är framtagen för er som vill köpa arbetskläder och samtidigt utnyttja en förstklassig och kostnadseffektiv tvättservice, med full transparens. Med våra partnertvätterier har vi nationell täckning och kan på så vis hjälpa er snabbt och effektivt. Några av fördelarna med vårt tvättkoncept:
- Genom att ni äger plaggen och enbart betala för det ni tvättar, får ni en kostnadseffektiv tvättservice.
- För att säkerställa kvalitet och service samarbetar vi med noggrant utvalda tvätterier.
- Vår tjänst är integrerad i vår verksamhet med online-tjänster och full transparens med möjlighet till spårbarhet och statistik.
- Alla plagg är personmärkta med hjälp av RFID-transponders vilket innebär full kontroll för er som kund.
- Rätt tvätt förlänger livslängden på era arbetskläder, vilket är bra både för er ekonomi och vår planet.